Friday, February 12, 2010

kisah di pagi hari.....

hari nie macam biasa aku g kerja. tp yg paling bestnyer coz hari ini jumaat. esok sabtu n then bermknanyer esok cuti.hurmm tp mggu nie special la cket sebab hari ahad nie lak chinese new year. so cuti nie berlarutan smpai ke selasa. yay! balik kg..hee. tue yg seronok lebeh tuh..
bukan la aku hepy sbb smbut chinese new year tue, tp ape2 pon yg berkaitan cuti comfirm sume org suka kan...

anyway dsebabkan aku nak memenuhkan gooseberries nie, so aku nk la cter sal pengalaman aku pg td semasa aku dlm perjalanan nak g keje. hurm arinie sebenarnye aku terlewat cket. biasanye 8.15 aku da kuar umah. arinie lak kul 8.30 lebih2..hee,
bru la aku kuar umah. lewat cket disbbkan terlelap menuggu time mndi..:)

time nak tggu bas x la lama sgt, ye la mcm aku cter dlu bas2 nie x penah kecewakan aku bab2 masa neh. hurm n then bile bas sampai, aku pon trus naik.
fuh!! lega gak r, coz arinie dlm bas x ramai sgt.
sbb aku boleh duduk..yay!

so ngan hepynyer aku pon duduk la kat area2 depan..hurmm masa tue driver nie pasang lagu mmg kuat r..lagu ella lak tuh. xpelah jnji leh layan. tgah syok2 aku layan lagu neh! konduktor pon dtg nak amek duet. mula2 aku x la perasan sgt. tp bile die berdiri kat kat depan tue,
perghh!! gaya cam ella r pulak, ngan rambut panjang siap pakai jaket biru lagi..lgi2 ngan suara serak2 lak tuh..tp dari pandangan belakang je r hee :)
tergelak2 aku dlm hati.

pastue bas berhenti lak kat satu stesen nie before smpai AP.ade la sorang nie aku xla pasti die nie lelaki ke pempuan. dari jauh mcm aku penah nmpak.
smpai la dye naik bas..aku pun usha la.
ceh! patutla macam Ji Hoo dlm cte korea Boys Over Flowers yg dilakonkan
oleh Kim Hyun Joong. ahakz..

sebijik gler..lagi2 dye tiru style rambut Ji Hoo pendek tuh! ngan muke cute..hee.. :D
kiranyer cm nie la kot..

kim hyun joon@ ji hoo

akhirnye smpai jgk la aku kat Ap. hurmm masa nk naik jejantas tuh. ade la plak 2 org peminta sedekah nie yg cacat kat bahagian kaki. hurmm yg aku heran mcm mana diowng nie ley naik jenjatas neh! mesti ade org yg bwk diowng..sendiket kot!

so mcm biasa aku trus berjalan kaki mnuju destinasi aku ke tempat kerja.
aku pon da penat nak type neh..nnti aku cter2 lagi.. =)


No comments: