Tuesday, March 9, 2010

apa yang ada di pulau Socotra..

Ini ialah pulau Socotra di Lautan Hindi di pantai Afrika.
Ini adalah salah satu tempat paling aneh di bumi. Pulau ini tidak seperti pulau yang biasa kita temui. Hal ini diyakini bahawa kepulauan dari daratan Afrika 6 - 7 juta tahun lalu yang dipengaruhi alam sekitar flora dan fauna.

jom kita lawat2 gambar-gambar yang ada nie =)













hurmm unik kan.. itula ciptaan Allah swt. macam2 lagi keajaiban yang berlaku di muka bumi ini kan.. so itu saje wat masa ini. just banyak gambar aje. =) hee

12 comments:

MiSyA GaDiS TeRbiLanG said...

menarik

Lekir said...

mcm dlm filem fantasi je

cEro said...

Pulau ni takde penghuni ke??
wahhh, sgt unik pokok tuh...
nk gi sana boleh ??

gooseberries said...

lekir: hee x mustahil bnda nie wujud kan!

misya: yup2 mmg menarik :)

ayien said...

uniknya ciptaan ALLAH ;)

gooseberries said...

ayien : yup2 btol2

cero: if x silap ade 40 ribu penghuni ada kat sana..
jom2 g sana heheh =)

chugie said...

gambar betul ke ni yang? tp kuasa allah kan..

gooseberries said...

chugie: yup2 x mustahil kan =)

Maziah Saroni said...

macam best je klu duk sana kan??

gooseberries said...

maziah: yup2 mmg nmpak cam best, tp suhu kat san mesti panasnyer, maklum la kat kawasan afrika. :)

starsyeea said...

subhanallah....

sgt unik...fascinating!

(^_^)

gooseberries said...

starsyeea: yup2 so unique =)