Monday, March 22, 2010

Award ku Award mu jua..

HELLO..

wah x sangka aku dapat award ari jumaat lepas. thanx to iezmierah yang sudi bg Award neh!
terharu sangat2.. ye la kan x yah susah2 nak naik pentas n lalu karpet merah dulu untuk terima Award nie..

so dengan hati yang gembira aku nak gak la berkongsi sesama Award yang aku terima ini.







Tapi ade rules ye.. sila lihat bawah ni:-

1- Thank & link the person that gave you the award. Dah buat..

2- Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.

3- Contact said blogs and let them know they've won the award.

4- State 7 thing about yourself.

1- saya seorang yang cun..haha
2- suka baca novel
3- suka tgk movie..
4- saya suka jalan2 n travel jauh2 tp xde duit lagi nak pegi.
5- love computer games. klo main da kisah orang len dah..
6- saya seorang yang cepat bosan.
7- suka sangat ketawa..hee :)


I dont want to keep this award alone, n wanna share this beutie award to a very fantastic bloggers.. here it is, hope u'll like it :-


1. sakira
2. emy
3. enyheartsdiamond
4. cikgu isza
5.Aimee Termizi
6.rossoneri
7.yucika
8.Misya gadis terbilang
9.Ayien
10.Maziah Saroni
11.Starsyeea
12.Aini
13.Farhah( applegreen)
14.masz manja
15.nurulazham
16.nursarah
17.isha
18. Ain Butterscoth
19. Rosalia
20. Fatin
21. Pauline
22.Jan
23. amy
24.
fakta dan auta c setan
25.
miss FireFlies





JUST FOR FUN!! =)

p/s: Award ini untuk kaum2 hawa sahaja. yang terpilih ni, just untuk berterima kasih kerana sudi komen2 kat mana2 entry yang aku wat. so tq so much.
untuk rakan2 kaum adam Award akan di berikan nanti. =)
btw.. saje letak lebih dari 15 org. tq to makiko sbb bertanya sal nie.. =)











11 comments:

YucIkA said...

thanx dear =)

rossoneri said...

wahh terharunya..hehe thanx ye..nanti kita buat

Aini said...

thanks ye.. =)

Farhah (applegreen) said...

tankyu dear :)

fiD said...

famos ek award nie,hehe

gooseberries said...

to all my my fwen.welcome =)

fid: hehe ngah femes skang.

enyheartsdiamond said...

thx yaaa :D

Ain Butterscoth said...

thanks gooseberries!!!!

gooseberries said...

to all my fwez: sama2 =)

Maziah Saroni said...

TQ Gooseberries..
Tak perasan pulak ada nama sendiri..
hari tu dah baca dah..
tak perasan pulak..
Anyway, tq veli much!
MMuaxx!

gooseberries said...

Maziah: sama2.. =)