Thursday, April 1, 2010

tilam!! tilam! tilam lama tukar baru!!!

hello!!

tidur ialah salah satu perkara yang perlu dilakukan setiap orang.
ini disebabkan waktu tidur adalah waktu yang membolehkan kita merehatkan diri.
so kita perlu tidur dengan secukupnya..

Orang dewasa memerlukan 6-8 jam tidur sehari. Kanak-kanak pula memerlukan masa tidur yang lebih panjang, manakala golongan warga usia emas memerlukan masa yang lebih pendek di antara 4-5 jam sehari.
info

so aku nie dikategorikan kes2 yang terlebih tidur.
tp sejak2 ade blog niie, kurang tido pon ada gak..hee

katil & tilam + bantal = tidur dengan nyenyak

so aku nak tidur lu. pilihla mana2 katil korang suka =)















hah! da pilih dah.. papehal jgn lupe bgtau mana2 katil yang korang berkenan.. =)

chow lu yep.. nak tdo..zzzzz

12 comments:

Captain said...

unik, menarik dan cantik. nk beli gk r katil cam tu 8.. hahaha~

gooseberries said...

captain: haha cepat2 =)

sasha* said...

mcm2 katil ada ek.i nk yg lanun tu cop :D

jan said...

num 4 tu cantik

YucIkA said...

hahahaa,,,comel jer katil2 ni...yg ada air keliling tu cam best jer...klu ngigau sure masuk dlm Air..HAHAHA

ummi maisarah said...

suke yang burger nie...hehehe..macam best jer tgk encik tu tdo..(^_^)

gooseberries said...

sasha: lanun nye tue best gak.

jan:yg tue mmg terbuai2. ct la terlena.

yucika:hahah.. klo tdo berjalan lagi la..hahah

ummi: a'ah taw xper.. tue mmg best gler tidow =)

Mr Rulez said...

hehe..kdg2 aku terlobey tido..cam ner plak 2..;)
ader jual kat msia tak..nk beli satu lar...hehe

gooseberries said...

Mr Rulez: x dpt la nak nolong melainkan diri sendiri..hehe.
klo de kat malaysia mesti da abes korang2 sume yg beli..hahah =D

ParkAir said...

huhu kasihannn, sapu ubat TYT la ye.

rossoneri said...

cam no la nak tido kat katil bentuk org tido tuh, adeiii..kalo cite vampire mesti katil dia keranda tu kan...

gooseberries said...

rossoneri: tdo ikot bentuk katil tu r..hehehe
a'ah taw xpe. bab2 keranda nie vampire je suke..hee