Wednesday, May 12, 2010

contest senyuman paling menawan..

wah..last week sempat lak di tag oleh cik yayaa..hee tq2

tag untuk join contest senyuman paling menawan.. i like.. =)


 ok.. contest nie from Cik Chenta Zetty 


n then nie la gambar aku yang akan di masukkan ke dlm contest nie..hee
ok la nie kan.. drpd x senyum langsung..

kenapa aku suka senyum sebab bila aku senyum,
aku happy. bila aku happy orang lain pon tetap akan happy.
so kenalah senyum untuk ceria-ceria selalu. =)

pastu kena tag lak kan.. so noe random je la..


minimum 4 yep.. hee 




10 comments:

A D I A said...

oo manisnya.. manisnya senyumanmu (ikut lagi elite)

kita jaang senyum la, maklumlah garang. sila percaya.

gooseberries said...

Adia:
ala shy2 lak..hee
owh ye ke.. xpe2. nnti bila jupe ngan sya mesti selalu senyum..hee

MrRollies said...

semoga berjaya dlm contest =D

gooseberries said...

mrRollies:
thank you.. =))

Anne Boleyn said...

good luck kay :) sorry lambat membalas kunjungan..hope u still remmber me. visit me back yaa.. :)

anis hamzah said...

senyumammu menawan... go go chayok! :)

Ervina Razali said...

tahi lalat tu mahal wo00..

gooseberries said...

anne:
thank ya melawat..hee nnti sya akan ke sana.

anis:
tq2.. hehe

ervina:
hahah.. amat2 mahal.. =))

Azizul Luqman said...

mahal, bukan stok murah²...
hohoho... :))

gooseberries said...

azizul:
mesti.. hahah =D